wtorek, 28 sierpnia 2012

Pierdółki do szkoły

Jak już wszyscy wiecie, za niecały tydzień zaczyna się szkoła (!) ;(. Jak szkoła, to i "wyprawka" do niej :D Myśląc nad notką pomyślałam, że mogę Wam pokazać kilka moich nowych pierdół do szkoły. I mimo, że idę do 3 gimnazjum, to słodkie zeszyciki, długopisiki itd. nigdy mi się nie znudzą! :D Enjoy! :D



Zeszyty A4 ze spiralą z empiku. Od lewej do angielskiego, a ten drugi do fizyki (brrr!)


Jeden notatnik, a drugi zeszyt z Oxfordu, ale z Francji, a tam zeszyty są troszkę wyższe i szersze. Nie wiem jeszcze, na co je przeznaczę.


Kolejne zeszyty z Oxfordu, tym razem z Polski. Przeznaczę je chyba na zeszyt wychowawczy i edukację dla bezpieczeństwa ;)



Zwykły zeszyt z jakimś kóniem :D Nie wiem do czego będzie


Brzydki zeszyt do 'projektowania własnej okładki'. Pff, jeszcze czego. Taki brzydki nadaje się tylko do niemieckiego :D


Zeszyt z Verte z misiem do historii :D


Srebrny zeszycik z empiku do polskiego (:


Zwykły zeszycik z zebrą do geografii


religia jak sami widzicie :p



Zeszyt do majcy. Chciałam z inną lasencją, ale nie było ;(



"Chemia" z empiku (;



Biologia z Verte :)



Piórniczek z empiku. A do niego przyczepiony ciasteczkowy potwór z modeliny od Ani :)


Mój plecak z adidasa. Niezbyt ładny czy dziewczęcy, no ale dobra :D


Piórnik dołączony do plecaka. Nie będę go używać :x



Dwa pióra z Paper Mate


Zakreślacze ze Stabilo i temperówka Maped


Jakaś linijka z empiku


Brokatowe długopisy (nie chciało mi się ich układać ;p)



27 cienkopisów ze Stabilo, małych i dużych ;)

To by było na tyle. Baaay ;DD





6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To Ci opylę jakiś :D sama widzisz że mam ich dużo :D

      Usuń
  2. To nie koń tylko jednorożec xD
    Robisz jak ja brzydkie zeszyty do najgorszych przedmiotów xD

    OdpowiedzUsuń
  3. cienkopisy - najlepsze dlugopisy ever! ;)
    obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń
  4. TO NIE KOŃ TO JEDNOROŻEC !! Ja mam taki na Wos . :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie kupiłaś te zakreślacze cudne !

    OdpowiedzUsuń