piątek, 31 sierpnia 2012

Pudełko

Moja koleżanka, która zaczyna zajmować się decoupagem, zrobiła mi śliczne pudełko, którym chcę się wam pochwalić ;D (może sama się za takie coś zabiorę? ;)) Bardzo przepraszam za okropną jakość zdjęć, ale lustrzanka rozładowana, a takie zdjęcia robi mój kochany ipod -,- Moja mama chce podobne i już sobie u niej 'zamówiła', haha :D

A wy zajmujecie się czymś takim? ;)


(to zamazane to moja ksywka, którą jednak wolałabym się nie chwalić... ;DD)


PS. Jeżeli chcecie coś tanio kupić zapraszam tutaj ;)

10 komentarzy:

  1. Sliczne jest to pudełeczko :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne pudełeczko, sama potrzebowałabym takiego na moje małe skarby
    www.zezryjmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne pudełeczko :) Obserwujemy? http://twoflyingflowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję kochana i zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne pudełki! :)
    co powiesz na wpolna obserwacje?:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe pudełeczko:) Też ostatnio sobie sama takie sprawiłam :)
    Ciekawego masz bloga:)
    Zapraszam Cię do mnie:)
    Obserwujemy - wzajemnie ?:)

    OdpowiedzUsuń